6.8.10

דרך ההוויה הזוגית, חלק 2

זהו חלק 2 של דרך ההוויה הזוגית. להלן קישור לקריאת חלק 1. בקרוב יתפרסם החלק השלישי והאחרון.

מאוד נעים לנו לאהוב ולהיות נאהבים. אסור לנו להפוך להיות תלויים בכך, או לאחוז בזוגיות כדי לחוש שיש ממש בידינו. יש לשחרר אובססיה והתמכרות שהינם מחלות המאה הנובעות מתחושת נפרדות ובדידות היא הניתוק מעצמינו ומתוכה נוצר הספק = עמלק הפחד להתמסר בזוגיות.

אמרו מעתה: אף אחד לא יכול לא לאהוב אותי, לדחות אותי או לפגוע בי, זה רק אני יכול לא לאהוב אותי , לדחות אותי ולפגוע בי.מעתה אני בוחר:לאהוב, לקבל ולהעצים עצמי.

"גישה עיסקית לזוגיות". ראשית מעשה במחשבה תחילה. חכם עיניו בראשו. היכולת לאבחן את היחסים ומתוכם לנהל זוגיות עם יחסים מדויקים.
( שאל עצמך: למה בן זוגי זקוק, איך אני יכול להיות איתו ולהעצים אותו, איך כדאי שלא אהיה איתו...) ודאי מיד תשאל: "היי, היי ומה איתי?"

לך:

"תקשורת עד הנקודה". אתה רוצה, זקוק? בקש. אף פעם אל תניח שיבינו אותך, אתה היחיד שיכול להבין את עצמך. שחרר ציפיה = שחרר אכזבה.
מנהיגות נוטלים לא מקבלים.
אתה אוהב משהו = תקשר אותו לבן זוגך, ובקש שיהיה כך. שחרר משמעות = שחרר קושי.
אל תספר לעצמך סיפורים על מצב הזוגיות ומצב בן הזוג. תן ליחסים להיות מה שהם, וכל מה שאתה מבקש לקדם פעל ענינית כפי הנדרש.

הדרך להפוך אנשים שותפים בסביבתך זה לרתום אותם.
מה ההבדל בין רתימה לשכנוע?

יצירת גבולות בזוגיות. תאום עמדות וציפיות. יצירת מרחב אינטימי ואישי לכל אחד. לבוא אל הזוגיות זה לשוב הביתה. כמו יין טעמו משתבח עם הזמן. מישהו אחד ולרוץ עימו עד הסוף.
"ולא תזנו אחרי לבבכם ואחרי עינכם אשר אתם זונים אחריהם". מה ששנוא עליך אל תעשה לחברך !!!

יושרה אישית. להיות המילה שלך, לא לומר מה שלא מתכוונים, לעמוד מאחורי מה שאומרים וכל דבר שאומרים לומר בדרך מעצימה תוך הקשבה לפוטנציאל ולא לזהות. הווה דן כל אדם לכף זכות.. איזהו מכובד המכבד את הבריות.


בברכה ובהוקרה
שושי אורון
קרן אור ראשונה

תגובה 1:

  1. אני נשואה שבע שנים בלי ילד, אז בעלי מתחיל להתנהג מוזר, חוזר הביתה לאחרונה וכבר לא מבלה איתי, והוא התגרש ממני. אז נעשיתי מאוד עצוב ואבוד בחיים כי הרופא אמר לי שאין דרך להיכנס להריון, זה באמת ימרר לי את החיים. עד שנתקלתי בחבר שסיפר לי על ד"ר אלאבה מהאינטרנט, איך הוא עזר לנשים רבות עם בעיות דומות שאני עובר, אז יצרתי קשר עם ד"ר אלאבה והסברתי לו. הוא אמר לי את כל מה שאני צריך לתת לפני שהוא יכול לוותר על הלחש כדי להחזיר את בעלי, מה שעשיתי, והוא שלח תפילה עוצמתית שהייתי צריך לומר באמצע הלילה בזמן שהוא הטיל את כישוף האהבה. זה היה נס 48 שעות לאחר מכן בעלי היחיד חזר אליי והתנצל על כל מה שעשה ואמר לי שהוא מוכן לתמוך בי בכל דבר שארצה. התקשרתי מהר לאפאטה וסיפרתי לו מה קורה באותו הרגע, והוא גם הכין ושלח לי תרופה שאומרת שהיא תרפא כל מחלות או זיהומים לא רצויים שמונעים ממני להרות, ואז הנחה אותי על כך. איך להשתמש בו לפני הפגישה עם בעלי. זה אחרי השימוש בצמח ובשורש המקומי הזה, כמה שבועות לאחר מכן התחלתי להרגיש סימני הריון בכל הגוף, אני ממש בהריון, בדיוק ילדתי ​​בן ב-1 לחודש. אני מבטיח ליידע את כל העולם על ד"ר אלאבה כדי לשמר את מערכת היחסים שלי, כמו גם לתת לי ילדים, אני יכול לקרוא לעצמי בגאווה היום. לכל אישה שמוצאת שזה בלתי אפשרי, הנה ההזדמנות שלך לחייך ולהביא אושר למשפחתך, אנא צור קשר עם דוא"ל DR Alaba: dralaba3000@gmail.com או צור קשר עם הוואטסאפ שלו / ויבר אותו עם המספר הזה: +1(425) 477- 2744, הוא אלוהים שנשלח להחזיר מאהבים אבודים ולהביא לך אושר.

    השבמחק